Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Bestellen
LET OP! Bij vragen en klachten stuur ons een direct message naar ons Instagram kanaal conncted.nl.
Hier is onze klantenservice.
Alvast bedankt.
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.
Is mijn bestelling goed binnengekomen?
Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per e-mail een orderbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje ons warehouse heeft verlaten, ontvang je een tweede mail met hierin de track en trace code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen tot aan de bezorging.
Zijn alle prijzen op de webshop inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de webshop zijn inclusief BTW.
Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het helaas niet meer mogelijk om jouw adresgegevens te wijzigen. Ben je je huisnummer vergeten? Stuur een direct message naar ons Instagram kanaal conncted.nl.
Ik heb een beschadigd item ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je een beschadigd item hebt ontvangen, mag je ons hierover een bericht sturen. Stuur een direct message naar ons Instagram kanaal conncted.nl. Alvast sorry hiervoor. Het is belangrijk om in dit bericht jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is.
Mijn aankoop vertoont een klacht. Wat moet ik nu doen?
Wanneer jouw aankoop een klacht vertoond, alvast sorry hiervoor, stuur een direct message naar ons Instagram kanaal conncted.nl. Het is belangrijk om in dit bericht jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is.
Betalen, kortingscodes & giftcards
Kan ik meerdere kortingscodes verzilveren in één bestelling?
Het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes te combineren in één bestelling. Wel is het mogelijk om jouw kortingscode te combineren met één of meerdere giftcards.
Welke betaalwijzen zijn mogelijk?
Bij CONNCTED winkel je veilig en betrouwbaar. Dit wordt onder andere gewaarborgd door Webshop Keurmerk. Jouw bestelling kan worden afgerond via de onderstaande betaalwijzen.
iDeal
Via deze betaalmethode reken je jouw bestelling direct af binnen de vertrouwde internetomgeving van jouw bank. Het aankoopbedrag wordt direct van jouw bankrekening afgeschreven.
Creditcard
Kies bij het afrekenen van jouw bestelling voor de creditcardmaatschappij waar jij bij aangesloten zit. Volg vervolgens de stappen in de vertrouwde internetomgeving van de desbetreffende creditcardmaatschappij.
PayPal
PayPal is een handige methode om jouw bestelling snel en kosteloos af te ronden. Het enige waar jij over hoeft te beschikken is een geldig PayPal account met een gekoppelde betaalkaart. Volg de stappen in de vertrouwde omgeving van PayPal.